CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-01 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995
e-mail: sanradex@yahoo.com, sanradex@gmail.com
web: www.sanradexdej.ro
CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACŢIEI CLIENŢILOR
Stimate client,
În conformitate cu politica S.C. Centrul Medical SANRADEX S.R.L., calitatea serviciilor oferite reprezintă prioritatea absolută.
Societatea noastră doreşte să satisfacă pe deplin solicitările şi aşteptările dumneavoastră.
Pentru aceasta, dorim să identificăm în timp real necesităţile şi nemulţumirile dumneavoastră pentru a putea întreprinde acţiunile corective şi preventive necesare.
Pentru evaluarea serviciilor medicale şi a analizelor de laborator S.C. Centrul Medical SANRADEX S.R.L., vă rugăm să ne acordaţi puţin din timpul dvs. şi să completaţi acest formular, iar observaţiile dumneavoastră vor fi tratate cu maximă urgenţă.
În acest mod ne ajutaţi să creştem calitatea serviciilor oferite şi să optimizăm procesul de furnizare a serviciilor medicale şi a analizelor de laborator. Vă mulţumim !
Cu stimă,
DIRECTOR
POP RADU VALER
CHESTIONAR DE EVALUARE
NUME CLIENT: .................................................................................................................................
I. CALITATEA SERVICIILOR
1. Bazat pe experienţa dumneavoastră, cât de mulţumit sunteţi de calitatea serviciilor medicale şi analizele de laborator furnizate de S.C. Centrul Medical SANRADEX S.R.L. ?
a) Servicii medicale
[_] foarte mulţumit [_] mulţumit [_] satisfăcător [_] nemulţumit [_] foarte nemulţumit
b) Analize de laborator
[_] foarte mulţumit [_] mulţumit [_] satisfăcător [_] nemulţumit [_] foarte nemulţumit
Comentarii sau recomandări:__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
II. COMUNICARE, RELAŢIA CU CLIENTUL
1.Cum apreciaţi modul de comunicare al personalului din cadrul policlinicii?
[_] foarte mulţumit [_] mulţumit [_] satisfăcător [_] nemulţumit [_] foarte nemulţumit
2.Cum evaluaţi modul de comportare al personalului din cadrul S.C. Centrul Medical SANRADEX S.R.L.
[_] foarte mulţumit [_] mulţumit [_] satisfăcător [_] nemulţumit [_] foarte nemulţumit
Comentariisaurecomandări:______________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
CLIENT : _______________________
Semnătura:______________________ Data: __________________
NOTĂ: - Răspunsurile dvs. sunt foarte importante. Chestionarele cu răspunsurile completate vor genera analiza nemulţumirilor şi vor fi supuse atenţiei conducerii policlinicii S.C. Centrul Medical SANRADEX S.R.L..
- Acordarea punctajului: FM=10; M=8, S=6; N=3; FN=0, NEC= nu se punctează
ANUL 2022
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR
NR...12..../DATA ÎNTOCMIRII....17 februarie 2023...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Manu Simona Hilde__
____________________________
____________________________
Numarul de clienti la care a fost distribuit chestionarul de masurare a gradului de satisfactie, pâna la data întocmirii prezentului raport __240__.
Din care:/>
Total pacienti:/:
Numarul de pacienti care a completat si transmis chestionarul de masurare a gradului de satisfactie al clientului, pâna la data întocmirii prezentului raport __240_.
foarte multumiti: ____234 ______ Procent: ____97,08%__
multumiti: _____6_______ Procent: ___2,92%_
satisfacuti/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemultumiti: ______________ Procent: ___________
foarte nemultumiti: ______________ Procent: ___________
Total medici colaboratori:/:
Numarul de medici colaboratori care a completat si transmis chestionarul de masurare a gradului de satisfactie al clientului, pâna la data întocmirii prezentului raport __63_.
foarte multumiti: ____63 _______ Procent: ____100,00%__
multumiti: _____________ Procent: ___________
satisfacuti/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemultumiti: ______________ Procent: ___________
foarte nemultumiti: ______________ Procent: ___________
Data predarii raportului:__17 februarie 2023___
Raport de actiuni corective/preventive (daca este cazul): nr. ___/________
ANUL 2021
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR
NR...11..../DATA ÎNTOCMIRII....19 ianuarie 2022...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Manu Simona Hilde__
____________________________
____________________________
Numarul de clienti la care a fost distribuit chestionarul de masurare a gradului de satisfactie, pâna la data întocmirii prezentului raport __350__.
Din care:/>
Total pacienti:/:
Numarul de pacienti care a completat si transmis chestionarul de masurare a gradului de satisfactie al clientului, pâna la data întocmirii prezentului raport __240_.
foarte multumiti: ____233 ______ Procent: ____97,08%__
multumiti: _____7_______ Procent: ___2,92%_
satisfacuti/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemultumiti: ______________ Procent: ___________
foarte nemultumiti: ______________ Procent: ___________
Total medici colaboratori:/:
Numarul de medici colaboratori care a completat si transmis chestionarul de masurare a gradului de satisfactie al clientului, pâna la data întocmirii prezentului raport __74_.
foarte multumiti: ____74 _______ Procent: ____100,00%__
multumiti: _____________ Procent: ___________
satisfacuti/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemultumiti: ______________ Procent: ___________
foarte nemultumiti: ______________ Procent: ___________
Data predarii raportului:__19 ianuarie 2022___
Raport de actiuni corective/preventive (daca este cazul): nr. ___/________
ANUL 2020
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR
NR...10..../DATA ÎNTOCMIRII....04 februarie 2021...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Manu Simona Hilde__
____________________________
____________________________
Numarul de clienti la care a fost distribuit chestionarul de masurare a gradului de satisfactie, pâna la data întocmirii prezentului raport __312__.
Numarul de clienti care a completat si transmis chestionarul de masurare a gradului de satisfactie al clientului, pâna la data întocmirii prezentului raport __312_.
foarte multumiti: ____289 ________ Procent: ____92,62%__
multumiti: _____23_________ Procent: ___7,38%_
satisfacuti/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemultumiti: ______________ Procent: ___________
foarte nemultumiti: ______________ Procent: ___________
Data predarii raportului:__04 februarie 2021___
Raport de actiuni corective/preventive (daca este cazul): nr. ___/________
ANUL 2019
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACTIE AL CLIENTILOR
NR...9..../DATA ÎNTOCMIRII....20 februarie 2020...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numarul de clienti la care a fost distribuit chestionarul de masurare a gradului de satisfactie, pâna la data întocmirii prezentului raport __234__.
Numarul de clienti care a completat si transmis chestionarul de masurare a gradului de satisfactie al clientului, pâna la data întocmirii prezentului raport __234_.
foarte multumiti: ____217 ________ Procent: ____92,73%__
multumiti: _____17_________ Procent: ___7,27%_
satisfacuti/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemultumiti: ______________ Procent: ___________
foarte nemultumiti: ______________ Procent: ___________
Data predarii raportului:__20 februarie 2020___
Raport de actiuni corective/preventive (daca este cazul): nr. ___/________
ANUL 2018 -
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...8..../DATA ÎNTOCMIRII....22 ianuarie 2019...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __239_.
foarte mulţumiţi: ____216 ________ Procent: ___90.37%_____
mulţumiţi: _____23_________ Procent: ___9.63%____
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__22 ianuarie 2019___
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. ___/________
ANUL 2017 - 01.07.2017 - 31.12.2017
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...7..../DATA ÎNTOCMIRII....10 ianuarie 2018...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __103__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __103_.
foarte mulţumiţi: ____95 ________ Procent: ____92,25%__
mulţumiţi: _____8_________ Procent: ___7,75%_
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__10 ianuarie 2018___
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. ___/________
ANUL 2017 - 01.01.2017 - 30.06.2017
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...6..../DATA ÎNTOCMIRII....10 iulie 2017...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __110__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __110_.
foarte mulţumiţi: ____110 ________ Procent: ____90,0%__
mulţumiţi: _____10_________ Procent: ___10,0%_
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__10 iulie 2017___
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. ___/________
ANUL 2016 - 01.01.2016 - 30.06.2016
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...5..../DATA ÎNTOCMIRII....30 iunie 2016...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __114__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __114_.
foarte mulţumiţi: ____100 ________ Procent: ____87,8%__
mulţumiţi: _____14_________ Procent: ___12,2%_
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__30 iunie 2016____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. _5_/_30.06.2016_______
ANUL 2014 - Aprilie
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...4..../DATA ÎNTOCMIRII....30 aprilie 2014...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __22__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __22_.
foarte mulţumiţi: ____19 ________ Procent: ____86.4%__
mulţumiţi: _____3________ Procent: ____13.6%__
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__31 martie 2014____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. _4_/_30.04.2014_______
ANUL 2014 - Martie
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...3..../DATA ÎNTOCMIRII....31 martie 2014...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __25__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __25_.
foarte mulţumiţi: ____23 ________ Procent: ____92.0%__
mulţumiţi: _____2________ Procent: ____18.0%__
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__31 martie 2014____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. _3_/_31.03.2014_______
ANUL 2014 - Februarie
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...2..../DATA ÎNTOCMIRII....28 februarie 2014...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __32__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __32_.
foarte mulţumiţi: ____28 ________ Procent: ____87.5%__
mulţumiţi: _____4________ Procent: ____12.5%__
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__28 februarie 2014____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. _2_/_28.02.2014_______
ANUL 2014 - Ianuarie
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...1..../DATA ÎNTOCMIRII....31 ianuarie 2014...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __24__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __24_.
foarte mulţumiţi: ____22 ________ Procent: ____91.66%__
mulţumiţi: _____2________ Procent: ____8.34%__
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__31 martie 2014____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. _1_/_31.01.2014_______
ANUL 2013 - Decembrie
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...2..../DATA ÎNTOCMIRII....30 decembrie 2013...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __119__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __119_.
foarte mulţumiţi: ____101______ Procent: ___84.9%____
mulţumiţi: ______18_____ Procent: ___ 15.1%____
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__31 decembrie 2013____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. __/________
ANUL 2013 - Iunie
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...1..../DATA ÎNTOCMIRII....30 iunie 2013...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __178__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __178_.
foarte mulţumiţi: ____157______ Procent: ___88.2%____
mulţumiţi: ______21_____ Procent: ___ 11.8%____
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__30 iunie 2013____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. __/________
ANUL 2012 - Decembrie
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...4..../DATA ÎNTOCMIRII....28 decembrie 2012...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __163__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __163_.
Servicii medicale:
foarte mulţumiţi: ____151______ Procent: ___92.63%____
mulţumiţi: ______12_____ Procent: ___ 7.47%____
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Analize laborator:
foarte mulţumiţi: ____158______ Procent: ____96.93%__
mulţumiţi: _____5______ Procent: _____3.07%___
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Comunicarea personalului cu pacientul:
foarte mulţumiţi: ____160_______ Procent: ____98.15%__
mulţumiţi: _____ 3_______ Procent: ____1.85%___
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Comportamentul personalului cu pacientii:
foarte mulţumiţi: ____163_______ Procent: ____100%____
mulţumiţi: ______________ Procent: ___________
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Data predării raportului:__28 decembrie 2012____
Raport de acţiuni corective/preventive (dacă este cazul): nr. __/________
ANUL 2012 - IUNIE
CENTRUL MEDICAL SANRADEX S.R.L. F-LS-04-02 STR.Regina Maria nr.15A
Loc.Dej, Jud.Cluj, Cod Postal 405200
Telefon: 0723187578, 0264/212995, 0264/211675
e-mail: sanradex@yahoo.com
web: www.sanradexdej.ro
RAPORT DE EVALUARE A GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CLIENŢILOR
NR...3..../DATA ÎNTOCMIRII....30 iunie 2012...
Întocmit de:__dr. Pop Radu Valer__
__dr. Rudareanu Natalia__
____________________________
____________________________
Numărul de clienţi la care a fost distribuit chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie, până la data întocmirii prezentului raport __189__.
Numărul de clienţi care a completat şi transmis chestionarul de măsurare a gradului de satisfacţie al clientului, până la data întocmirii prezentului raport __189_.
Servicii medicale:
foarte mulţumiţi: ____177______ Procent: ___93.65%____
mulţumiţi: ______12_____ Procent: ___ 6.35%____
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Analize laborator:
foarte mulţumiţi: ____173______ Procent: ____91.53%___
mulţumiţi: _____16______ Procent: ____ 8.57%___
satisfăcuţi/acceptabil: ______________ Procent: ___________
nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
foarte nemulţumiţi: ______________ Procent: ___________
Comunicarea personalului cu pacientul:
foarte mulţumiţi: ____183_______ Procent: ____96.82%_
mulţumiţi: ______6_______ Procent: ____3